2 клас

Завдання з 12.05 - 29.05

2 клас

Українська мова

1.Виразне читання художнього твору. Пряме та переносне значення слова. Антоніми. Синоніми. Письмо з пам'яті. Хрестоматія 1,2 клас, с.124, Сашко Дерманський «Латочка на лапці»

2.Перевірна діагностична робота №4. «Слово. Іменник. Прикметник.»

 3.Особливості читання творів різних жанрів. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назвах. Мультсеріал «Моя країна Україна» , 1 серія https://www.youtube.com/watch?v=XhVhZWabfAk&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRD zwCCrKsI_XP&index=1 Мультсеріал «Моя країна Україна» , 11 серія https://www.youtube.com/watch?v=A5exby_otE&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDzwCCrKsI_XP&index=11

4. Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів. Редагування власного висловлення. Хрестоматія 1,2 клас, с.144 – 147, Дмитро Кузьменко Кузько Кузякін, «Я х Трамвай + Зоопарк» https://f.ua/izdatelstvo-vivat/ja-h-tramvay-zoopark-2-ukr.html

5.Розвиток зв'язного мовлення. Створення ментальної карти за темою.

6. Виразне читання художнього твору. Робота з текстом.

7. Виразне читання художнього твору. Робота з текстом.

8. Виразне читання художнього твору. Робота з текстом.

9. Виразне читання художнього твору. Робота з текстом.

10.Робота з дитячою книгою. Що читати влітку? Сучасна дитяча література різної тематики та жанрів. Правила поведінки і безпеки в інтернет-просторі.

2 клас

Математика

1.Одиниця маси-центнер. Додавання і віднімання іменованих чисел.

 2.Проблемні життєві ситуації, компетентнісно орієнтовані задачі, у яких описуються процеси: розмір грошей, лічба грошей, підбір грошей на вказану суму.

3. Проблемні життєві ситуації, компетентнісно орієнтовані задачі на знаходження решти. Розв'язування задач за допомогою схематичних малюнків.

4.Виконання арифметичних дій з числами різними способами.

5.Діагностична перевірна робота №4.

 6. Виконання арифметичних дій з числами різними способами.

2 клас 

Я досліджую світ

1.Мультфільм. Жести, міміка. Інсценізація улюблених казок і віршів.

2.Практичне застосування умінь з різних видів діяльності в навчальних і життєвих ситуаціях.

3. Виконання арифметичних дій з числами різними способами.

4.Життєві проблеми, які розв'язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

5.Прості спостереження/досліди. Вода та її властивості. Вимірювання температури води.

6. Прості спостереження/досліди. Значення води у природі та житті людини.

7.Водойми рідного краю. Правила поведінки в довкіллі.

8.Значення грунту для живої природи. Правила поведінки в довкіллі.

9.Сервірування столу. Приготування простих страв: бутерброди, чай.

10. Розв'язування практичних завдань у власному побуті. Правила безпечної поведінки. 11.Ситуації, коли інші потребують допомоги. Важливість добрих вчинків для людини. Люди – різні, але всі – рівні.

12.Правила поведінки у громадських місцях. Правила пішохідного руху. Безпечна поведінка на природі. Безпечні місця для ігор і розваг. Ознаки підозрілих предметів, забутих речей, вибухових пристроїв та зброї.

2 клас

Фізична культура

1 урок. Тема: Загальноровиваючі вправи.Руливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

2 урок. Тема:: Загальнорозвиваючі вправи.Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки. 3 урок. Тема:Загальнорозвиваючі вправи.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

 4 урок. Тема:.Рухливі ігри та естафети для формування культури рухів.Правила безпечної поведінки.

 5 урок. Тема: . .Рухливі ігри та естафети для формування навичок пересування.Правила безпечної поведінки.

 

6 урок. Тема: .Рухливі ігри та естафети для формування навичок володіння м'ячем.Правила безпечної поведінки.

Завдання з 27.04-08.05

2 клас

Українська мова

1.Вибіркове читання твору. Велика буква в іменах людей, кличках тварин, і деяких географічних назвах. П.с.61 Впр. 3, 4, 5 (письмово) Мультсеріал «Моя країна Україна», 4 серія (студія Новатор фільм, художній керівник проекту Степан Коваль) https://www.youtube.com/watch?v=ifNcGGPmIM&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDzwCCrKsI_XP&index=4

2.Виразне читання твору. Вірш. Спільнокореневі слова. П.с.61, (крапочка 1, 2, 3) Х. с.89

3. Виразне читання твору. Головна думка. Синоніми та антоніми. Пряме і переносне значення слів. П.с.62 (крапочки 1,2,3) Хрестоматія 1-2 кл, с.32-35, Ю.Бедрик

4. Віршовані твори. Створення письмового повідомлення. П.с.63, Впр.3 Хрестоматія 1-2 кл, с. 92 5.Робота з дитячою книгою. Юрій Бедрик, «Чай». Читає автор. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=AFuwXm1dx-M

6.Виразне читання твору. Спільнокореневі слова. Звуко-буквений аналіз слів. П.с.64 «Королівство Ану», Галина Малик, Хрестоматія 1-2 кл., с.83

7. Особливості читання творів різних жанрів. Велика буква в іменах людей, кличках тварин, і деяких географічних назвах. П.с.64 (завд. 3,4,5) Мультсеріал «Моя країна Україна», 7 серія (студія Новатор фільм, художній керівник проекту Степан Коваль)

https://www.youtube.com/watch?v=6grPIMF6ysE&index=7&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDzwCCrKsI_XP

 8.Виразне читання вірша. Текст – опис. Будова слова. Синоніми. Антоніми. Однозначні та багатозначні слова. П.с.65 (читати вірш) «Чотири міхи для бобрихи», Мар’яна Савка, Хрестоматія 1-2 кл., с.92

 

9. Виразне читання твору. Поділ слів на склади. Правила переносу. Основа та закінчення. П.с.65 «Пінгвіни», Тетяна Мельник, Хрестоматія 1 -2 кл., с. 72

10.Розвиток зв’язного мовлення. Переказ прочитаного твору.

2 клас

Математика

1. Перевірка правильності виконання дій множення і ділення з опорою на таблицю множення чисел. П. с. 210 №1,2,3,4

 2. Таблиця множення та ділення числа 6. П. с. 211, №5-8.

3. Таблиця множення числа 7 та ділення на 7. П. с.212-214

4. Відношення кратного порівняння. Таблиця множення числа 8 і ділення на 8. Розв'язування задач на дві-три дії. П. с. 214-215 .

 5. Таблиця множення числа9 і ділення на 9. Розв'язування задач на двітри дії. Збільшення та зменшення числа в кілка разів. П.с. 216

6. Кратне порівняння чисел. П. с. 217.

2 клас

Я досліджую світ

1.Мультфільми. Улюблені герої.

 2.Норма спілкування з людьми різного віку.

3.Візуальні та аудіовізуальні медіа як джерело інформації. Мультфільм.

4.Текст-розповідь. Текст-опис. Тема тексту та його головна думка.

5.Прості спостереження. Сонце-джерело світла і тепла. 6.Вплив Сонця на сезонні зміни в природі. 7. Прості спостереження. Повітря та його властивості. Вимірювання температури повітря.

8. Прості спостереження. Значення повітря для живої природи.

9.Виготовлення й оздоблення виробів за допомогою зображення схем.

10.Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. 11.Навчання та відпочинок. Хто мені друг (подруга) , а хто приятель.

12.Планування вихідного дня. Навчальне дослідження: про що можна дізнатися не знайомлячись.(людина у формі, школяр, українець.)

2.Образотворче мистецтво

1 .Малювання графічними матеріалами та фарбами.

2.Вирізування, конструювання з паперу та інших підручних матеріалів.

2 клас

Англійська мова

27.04. Пори року. Погода.

29.04. Читаємо, слухаємо і говоримо разом (відпочинок).

04.05. Одяг.

06.05. Якого кольору.

08.05. У що ти сьогодні одягнений 

 Завдання з 06.04-24.04

2 клас

 Українська мова

1.Виразне читання твору. Корінь слова

 П.ст.46-47 Впр.1,5.

https://www.youtube.com/watch?v=QASFfuWb1Dc

 

2. Ви разне читання твору.Пряме та переносне значення слів.

 П.с.48-49

 https://www.youtube.com/watch?v=3goYFuZpTOI -2

 

3.Виразне читання твору. Вірш. Добір спільнокореневих слів.

П.с.51 Впр.2,5.

 

4.Виразне читання твору. Вірш. Рима. Ритм. Визначення основи, закінчення, кореня слова. П.с.51 Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» с.136Хрестоматія 1,2 кл

 

5. Розвиток зв’язного мовлення. Перегляд анімаційного серіалу «Моя країнаУкраїна»: пошук фактів та вигадок https://www.youtube.com/watch?v=HEJ_1gLYQmc&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDz wCCrKsI_XP&index=6

 

6. Виразне читання твору. Робота з деформованим текстом. Синоніми в прямому і переносному значенні слова. П.с.52-53 Впр. 1

Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» с.136 Хрестоматія 1,2 кл. с. 140-141

 

7.Виразне читання твору. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назвах. П.с.54-55, Впр.3 Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» с.42-143, Хрестоматія 1,2 кл.

 

8.Виразне читання твору. Форми слова та споріднені слова. Ст.56, https://www.youtube.com/watch?v=PUmTJKohjXg

9.Виразне читання твору. Основа та закінчення. Корінь слова. ст. 57, Впр.3 https://www.youtube.com/watch?v=IGWhY9oeiJc

10.Виразне читання твору. Добір слів-назв ознак та слів-назв предметів. Ст. 58. Впр.5

 http://www.ae-lib.org.ua/texts/carroll__alices_adventures_in_wonderland__ua.htm

11.Робота з дитячою книжкою. Робота з деформованим текстом.

 http://www.ae-lib.org.ua/texts/carroll__alices_adventures_in_wonderland__ua.htm

12.Вибіркове читання. Форми слова та споріднені слова. П. с.59, Впр.1 https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1327

http://jak-namaljuvaty.pp.ua/437-yak-namalyuvati-karlsona-olvcem-poetapno.html

13. Виразне читання твору. Пошук у тексті слів, що мають зменшувально – пестливе значення. П. с.59, Впр.2 http://jak-namaljuvaty.pp.ua/437-yak-namalyuvati-karlsona-olvcem-poetapno.html

14. Виразне читання твору. Основа та закінчення. Корінь слова. П. с.60,Впр. 1

15. Вибіркове читання. Діалог. Утворення нових слів з однаковим коренем. П. с. 60, Впр.3

 16. Розвиток зв’язного мовлення. Перегляд анімаційної казки.

 https://www.youtube.com/watch?v=T9btSGbF_Ko

 

2 клас

Математика

1.     Зменшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «менше у …», «зменш у…». П. с.205-206 №1-4

https://www.docme.ru/oZ78

 https://www.youtube.com/watch?v=N5GUoar-r8w

 https://www.docme.ru/2W78

 

2.     Порядок дій у виразах з дужками і без дужок. Розв’язування задач. П. с.206, №5-6. https://www.docme.ru/5W78

https://www.docme.ru/pZ78

https://www.youtube.com/watch?v=Pf2XRMaYv1c

 

3.     Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. П. с.1-8

 https://www.youtube.com/watch?v=ZPSsgKRo3f4

https://www.youtube.com/watch?v=zzWAAucmYKM

 

4.     Знаходження невідомого дільника. Визначення парності числа. П. с.208 №1-6 https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

https://infourok.ru/prezentaciya-do-uroku-matematiki-zvyazok-dii-mnozhennya-idilennya-klas-1442366.html

 

5.     Розв'язування задач. З. урок №94

6.     Правило ділення та множення на 1. П. с.218-219 №1-5.

 https://www.docme.ru/4W78

 https://www.docme.ru/oZ78

7.     Множення на нуль. Неможливість ділення на нуль. П. с.219-220, №6-10 https://www.docme.ru/oZ78

8.      Правила множення і ділення на 10. Розв'язування задач. П. с.220-221, №1-10

9.     Розпізнавання знайомих геометричних об'ємних фігур серед предметів навколишнього середовища. П.с.221-222, №1-4

 

2 клас

Англійська мова

1.     Похід у магазин.

2.     Фрукти.

3.     Мій режим харчування.

4.     У магазині.

5.     Перевір себе.

6.     Гра у покупки у магазині.

7.     Давай пограємось .Фрукти.Овочі.

 

2 клас

Фізична культура

1.  Тема:  Вправи для розвитку координації.Руливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

2.  Тема:  Фізичні вправи для формування постави.Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки.

3.  Тема: Фізичні вправи для профілактики плоскостопості та відновлення організму.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

 4. Тема: Вправи на релаксацію.Дихальні вправи.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

5. Тема:  Вправи для розвитку фізичних якостей,,сили.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

 6. Тема: Вправи для розвитку фізичних костей:швидкості.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

7.Тема: Вправи для розвитку фізичних якостей:витривалості.Рухливі ігри та естафети.Правила бепечної поведінки.

8.Тема: Вправи для ровитку фізичних якостей:гнукості.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

9.Тема: Вправи для розвитку фізичних якостей:координації.Рухливі ігри та естафети.Правила безпечної поведінки.

10.Тема: Вправи для розвитку фізичних якостей:координації(з предметами).Рухливі ігри та естафети.Правила безпеної поведінки.

2 клас

Я досліджую світ

Правдива і неправдива інформація. Пошук джерел підтвердження правдивості отриманої інформаці.

www.youtube.com › watch

Есе. Ключові слова у висловлюванні. Перетворення інформації.

www.youtube.com › watch

Піктограми для зображення емоцій.

 www.youtube.com › watch

Гра-драматизація. Актори як учасники гри у спілкуванні. Спілкування та людські емоції. Інсценізація улюблених казок і віршів.

 www.youtube.com › watch

1.     Конструювання знайомих площинних та об’ємних геометричних фігур і з підручного матеріалу. Майстер-клас “Виготовлення об'ємної листівки” svitdovkola.org › 2 › media16

2.     Створення макетів уявних та реальних об’єктів.

https://www.youtube.com/watch?v=abvvmUYwasI

      https://www.youtube.com/watch?v=arh2kG2OXBA

3.  Прості спостереження. Вплив Сонця на сезонні явища в природі. П.с.104-196       https://www.youtube.com/watch?v=inu2JfiZkYM

4. Прості спостереження. Поняття про форму Землі. Глобус-модель Землі. П.с.81-83

5. Прості спостереження. Рік. Доба. П.с.81-83

6.Прості спостереження. Обертання Землі навколо власної осі і Сонця. https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY П.с.81-83

       7.Прості спостереження. Взаємозв'язок Людини і природи.

       8.Прості спостереження. Правила безпечної поведінки в довкіллі.

       9.Можливість загрози з боку людей, правила поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх ідентифікація.

    11. Кроки до виконання навчання ігрових та дослідницьких завдань. Ст.60. https://www.youtube.com/watch?v=hd_kEZEHkdo

    12. Моделювання , конструювання та виготовлення виробу із готових елементів. Ст.74

 https://www.youtube.com/watch?v=_XNBhCZynVE

  13. Макетування виготовлення та оздоблення обємних виробів з паперу. Ст.68

2 клас

Інформатика

Урок №4 Тема: Читання інформаційних знаків. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях

 Виконайте інтерактивні вправи: 1) https://learningapps.org/watch?v=pc08bxhh319

 2) https://learningapps.org/watch?v=pcn38gp9a19

 

Урок №5. Тема: Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками. Емотикони З давніх часів інформацію кодували різними способами - алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки/символи. Наприклад, українська абетка, сигнали світлофора, знаки математичних дій. Деяка інформація (твердження) потребують відповіді так або ні. Їх часто заміняють на знаки + та - , або червоне та зелене світло. Емотикон, емограма (англ. emoticon) — схематичне зображення людського обличчя, що використовується для передачі емоцій.

Завдання: 1) Виконайте вправу

https://learningapps.org/watch?v=pkyb27q2t19

 2) Знайдіть в Інтернеті відмінність між емотиконами і емодзі

 

Урок №6. Тема: Просте впорядкування даних. Заповнення таблиць на пристроях і без них

 Перегляньте презентацію