Фізкультура
Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.05-29.05)
вчителя фізичної культури
Борді. А.Б.
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки |
||
12.05 |
1.Навчання в дистанційній формі). 2.Модуль легка атлетика |
|
Повільний біг 5 хв |
||
13.05 |
1. Розробка і розміщення на шкільному сайті вправ 2. Розміщення завдань: біг 2 км. |
|
Комплекс ЗРВ. Для розвитку всіх мязів Вправи на відновлення дихання. |
||
15.05 |
1. Завдань для учнів 2.Індивідуальні консультації для учнів 8.класу з фізичної культури. |
|
Повільний біг 2 по 200 м. |
||
19.05 |
1 1.Розміщення завдань для учнів 8 класу соціальна мережаViber |
|
Бігові вправи. Розвитик сили присідання на двох ногах. Рівномірний біг 5 хв. |
||
20.05 |
1.Вивчення фахової літератури |
|
Спеціальні вправи для метань. Комплекс ЗРВ. |
||
22.05 |
1.Розміщення завдань для учнів. 2.Перевірка і оцінювання тестових нормативів . |
|
Імітація метання малого м’яча. Тенісним шаріком. |
||
26.05 |
1.Розміщення завдань для учнів 8 класу. (соціальна мережаViber) |
|
Стрибки з поворотами. Біг 30 м. |
||
27.05 |
1.Завдань для учнів 2.Індивідуальні консультації для учнів 8 класу з фізичної культури |
|
Метання м’ячика різного діаметра . |
||
Техніка метання малого м’яча на дальність з розбігу
· Ознайомлення з цим видом легкоатлетичних вправ варто розпочинати з метання малого м’яча способом «із-за спини через плече».
· Стань обличчям до напрямку метання, ліва нога попереду на повній ступні, а права на крок позаду на носку.(Якщо ти метаєш лівою рукою, то навпаки).Руку з м’ячем, зігнуту у лікті, тримай попереду на рівні голови. З цього положення ту ногу, що позаду, опусти на всю ступню і зігни в коліні (носок поверни). Руку з м’ячем відведи назад, тулуб поверни та нахили. Другу руку, без напруження, направ у ціль. Відчуй себе «Натягнутим луком», швидко випрямляйся і повертай тулуб в напрямі метання. Водночас рукою з м’ячем роби хльосткий кидок над плечем уперед і вгору. М’яч спрямовуй під кутом 450. Щоб зберегти рівновагу зроби стрибок вперед з однієї ноги на другу.
· Збільшити довжину польоту м’яча допомагає розбіг.
Техніка метання малого м’яча на дальність з розбігу
Ознайомлення з цим видом легкоатлетичних вправ варто розпочинати з метання малого м’яча способом «із-за спини через плече».
Стань обличчям до напрямку метання, ліва нога попереду на повній ступні, а права на крок позаду на носку.(Якщо ти метаєш лівою рукою, то навпаки).Руку з м’ячем, зігнуту у лікті, тримай попереду на рівні голови. З цього положення ту ногу, що позаду, опусти на всю ступню і зігни в коліні (носок поверни). Руку з м’ячем відведи назад, тулуб поверни та нахили. Другу руку, без напруження, направ у ціль. Відчуй себе «Натягнутим луком», швидко випрямляйся і повертай тулуб в напрямі метання. Водночас рукою з м’ячем роби хльосткий кидок над плечем уперед і вгору. М’яч спрямовуй під кутом 450. Щоб зберегти рівновагу зроби стрибок вперед з однієї ноги на другу.
Збільшити довжину польоту м’яча допомагає розбіг.
На дальність польоту м’яча впливають:
Початкова швидкість вильоту м’яча.
Кут вильоту.
Висота точки, в якій м’яч залишає руку.
Поради або правила виконання метання малого м’яча на дальність з розбігу:
Рахуючи метаючу руку повз голову, згинай її ліктем вперед;
Слідкуй, щоб перед кидком вага тіла знаходилась на зігнутій правій(лівій )нозі;
Виконуй кидок всім тілом, при цьому не згинайся у попереку, старайся випрямлятися як тільки можливо;
Після кидка зроби крок правою (лівою)ногою вперед, завдяки цьому ти не впадеш.
· На дальність польоту м’яча впливають:
· Початкова швидкість вильоту м’яча.
· Кут вильоту.
· Висота точки, в якій м’яч залишає руку.
· Поради або правила виконання метання малого м’яча на дальність з розбігу:
· Рахуючи метаючу руку повз голову, згинай її ліктем вперед;
· Слідкуй, щоб перед кидком вага тіла знаходилась на зігнутій правій(лівій )нозі;
· Виконуй кидок всім тілом, при цьому не згинайся у попереку, старайся випрямлятися як тільки можливо;
· Після кидка зроби крок правою (лівою)ногою вперед, завдяки цьому ти не впадеш.
(27.04-08.05)
вчителя фізичної культури
Борді. А.Б.
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки |
28. 04 |
1.Навчання в дистанційній формі). 2. Модуль футбол |
|
Жонглювання м’яча. Ведення м’яча |
29.04 |
1. Розробка і розміщення на шкільному сайті вправ . 2. Розміщення завдань: набивання м’яча на лівій і правій нозі. |
|
Комплекс ЗРВ. Для розвитку всіх м’язів Обведення перешкод. Набивання мяча. головою. |
01.05 |
Модуль футбол Розміщення завдань для учнів. 2.Індивідуальні консультації для учнів 8 класу з фізичної культури |
|
Жонглювання м’ячом. Стрибки на скакалці. |
05.05 |
Модуль.Легка атлетика. 1 1.Розміщення завдань для учнів 8 класу 2 (соціальна мережаViber) |
|
Бігові вправи. Розвитик сили присідання на двох ногах. Стрибки на скакалці |
06.05 |
1.Вивчення фахової літератури 2. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу в онлайн – режимі. |
|
Розвиток сили . Біг 60 м. Комплекс ЗРВ. |
08.05 |
1.Розміщення завдань для учнів. 2.Перевірка і оцінювання тестових нормативів . |
|
Розвиток сили: підтягування. БІГ 200 М. |
Ведення м’яча
Ти гратимеш у футбол ще краще, якщо навчишся виконувати ведення м'яча, прискорюючи біг і не втрачаючи контролю над ним.
Спочатку повтори способи ведення м’яча: підйомом, внутрішньою та зовнішньою частинам ступні.
При перших спробах вести м'яч слід застосовувати підйом ступні. Тільки намагайся не відпускати м'яч надто далеко. Зручніше всього вести м'яч внутрішньою стороною ступні. Найшвидший спосіб ведення м'яча - зовнішньою стороною ступні.
Вибір способу ведення м'яча залежить:
від ігрових ситуацій (наприклад, при веденні по прямій найбільші зручним є ведення м'яча підйомом або зовнішньою стороною ступні);
від місця знаходження суперника (якщо суперник поруч, вести м'яч треба зовнішньою або внутрішньою стороною ступні ноги, що знаходиться далі від суперника);
від швидкості бігу (під час повільного бігу можна вибрати будь-який з названих вище способів, під час швидкого — краще зовнішньою стороною ступні).
Отже, щоб професійно грати в футбол, потрібно володіти всіма способами ведення м'яча.
Зробіть розмітку «слаломну лінію». Для того, щоб обвести першу позначку, використовуй внутрішню сторону ступні. Обходячи другу позначку, веди м'яч зовнішньою стороною ступні. Щоб вийти до третьої позначки, проштовхуй м'яч підйомом.
Накресли два кола одне в одному. Перше коло радіусом 1,5 м, а друге - радіусом 11,5 м. Гравці починають ведення м'яча навколо внутрішнього кола. За командою «Марш!» повернись і зроби ривок до зовнішнього кола. Перший, хто дістанеться зовнішнього кола та поставить ногу на м'яч, стає переможцем. Після чого провести м'яч до внутрішнього кола й розпочати гру знову.
З чого почати? Підтягування.
Хоча турнік, на перший погляд, є доволі простою спорудою, легковажно ставитись до занять на ньому не варто. Неправильний підхід може призвести до больових відчуттів і навіть травм. Початківцям слід звернути увагу на правила й техніку виконання вправ.
Знайомство з турніком можна почати із техніки «негативні повтори». Суть її полягає в тому, щоб зайняти таку позицію, нібито Ви вже виконали підтягування. Стілець або іншу опору використовують, щоб ухопитися руками за перекладину, підборіддя при цьому тримають над нею, а руки – зігнутими в ліктях. Далі потрібно повільно опуститися вниз, витягнувши руки, і зайняти початкову позицію, скориставшись стільцем. Виконують таку вправу у три підходи по п’ять разів.
Не забувайте «розігрівати» організм перед основним тренуванням за допомогою інтенсивних кардіонавантажень, аби звести до мінімуму ймовірність розтягнень та появи травм. Самі вправи виконуйте без поспіху та з максимальною обережністю.
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04-24.04)
вчителя фізичної культур
Борді. А.Б.
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки |
07. 04 |
1.Розробка завдань з фізичної культури Навчання в дистанційній формі). 2. Консультації батьків щодо виконання завдань. |
|
Модуль футбол |
08.04 |
1. Розробка і розміщення на шкільному сайті вправ . 2. Розміщення завдань для учнів |
|
Компликс З.Р В. Для розвитку всіх мязів Набивання мяча. Коліном. |
10.04 |
1 .Розміщення завдань для учнів 2 .Індивідуальні консультації для учнів 8 класу з фізичної культури |
|
Жонглювання мячом. Стрибки на скакалці. |
14.04 |
1 Розміщення завдань для учнів 8класу 2 .(соціальна мережа Viber) Консультації з батьками |
|
Удари по мячу головою. Стрибки на скакалці |
15.04 |
1. Вивчення фахової літератури 2. Розміщення завдань для учнів. 3. Індивідуальні консультації для учнів8 класу в онлайн – режимі. |
|
Комплекс ЗРВ. Удари по мячу головою. |
17.04 |
1. Розміщення завдань для учнів. 2. Перевірка і оцінювання тестових нормативів . |
|
Стрибки із зміною напрямку. Набивання мяча правою і лівою ногою. |
21.04 |
1. Опрацювання фахової літератури 2. Розміщення завдань для учнів. |
|
Зупинка мяча що котиться .Із допомогою батьків. |
22.04 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу . 2. Розміщення завдан для учнів. с 3Опрацю вання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня |
|
Стрибки на скакалці. Жонглювання мячом. |
24.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 2.Індивідуальні консультації з учнями , що потребують допомоги під час дистанційного навчання . |
Човниковий біг. З батьками . стрибки на скакалці. |
Комплккс вправ на період карантину
https://www.youtube.com/watch?v=4FFbmaMnt7k
https://www.youtube.com/watch?v=UA5BQEEWpaQ
https://www.youtube.com/watch?v=9T6OppWPiPA
https://www.youtube.com/watch?v=NPfYAt-74tw
Вправа 1
Вихідне положення: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба.
Ходьба на місці з прискоренням. (вправу виконуємо 1 хвилину)
Вправа 2
Вихідне положення: стоячи, ноги на ширині плечей, кисті рук торкаються плечей.
На вдиху витягнути руки в сторони і прогнутися.
На видиху повернутися у вихідне положення.
(вправу повторюємо повільно 6-8 разів).
Вправа 3
Вихідне положення: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба.
На вдиху розвести руки і відвести праву ногу убік.
На видиху повернутися у вихідне положення.
(виконуємо вправу 8-10 разів в помірному темпі).
Вправа 4
Вихідне положення: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба.
На видиху пружинно присісти і торкнутися підлоги руками 3 рази.
На вдиху прийняти вихідне положення. (виконуємо вправу швидко 8-10 разів)
Вправа 5
Вихідне положення: стоячи, ноги на ширині плечей, руки вздовж тулуба.
На вдиху нахилитися в праву сторону і одночасно опустити ковзаючим рухом по тулубу праву руку вниз, а ліву - підняти вгору. На видиху повернутися у вихідне положення.
Те саме виконати в іншу сторону. (повторюємо вправу в помірному темпі 8-10 разів)
Вправа 6
Вихідне положення: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба.
На вдиху відвести праву ногу назад і поставити на носок, одночасно піднімаючи руки вгору. На видиху зробити мах правою ногою вперед, одночасно витягуючи вперед руки і торкаючись стопи. На вдиху зробити мах правою ногою назад і підняти руки вгору.
Вправа 7
Вихідне положення: стоячи, ноги широко розставлені, руки вздовж тулуба.
На видиху пружинно нахилитися 3 рази вперед, одночасно торкаючись підлоги. На вдиху прийняти вихідне положення.(виконати вправу швидко 6-8 разів)
Вправа 8
Вихідне положення: горизонтальне положення з упором на паралельно поставлені долоні витягнутих рук і пальці стоп.
Зігнути руки в ліктях під прямим кутом. Прийняти вихідне положення. (виконати вправу 6-10 разів)
Вправа 9
Вихідне положення: стоячи, ноги широко розставлені, руки на поясі.
Стрибнути і звести ноги разом. Стрибнути і розвести ноги. (повторити вправу 15-20 разів, дихання довільне)
Комплекс гімнастичних вправ для учнів 4 класу
1. «Підтягування»
Основна стійка – ноги нарізно . Покласти руки на голову . повільно відвести лікті назад і прогнутися – вдих. Повернутися у вихідне положення – видих . 3-4 рази
2. «Маятник»
Основна стійка – ноги нарізно , руки за спину . Нахили вправо. Вліво. Дихання вільне.
4 рази в кожну сторону
3. «М'ячик»
Вихідне положення – основна стійка руки на пояс. Підскоки на місці, на носках. Дихання вільне. Після 15-20 разів перейти на вільну ходьбу
4. «Гвинтик»
Вихідне положення – стійка ноги нарізно. Руки на поясі. Повороти тулуба вліво, вправо. Дихання вільне. 5 раз в кожну сторону
5. «Походи як качка»
Основна стійка – присівши, руки на колінах. Ходити, наслідуючи качку. Дихання вільне. Після 15-20 кроків випрямитися та перейти на ходьбу звичним кроком
6. «Листочки тихо падають»
Вихідне положення – стійка ноги нарізно. Руки вгору. Підняти руки вгору. Опустити через сторони вниз, голова вниз – видих. Повернутися у вихідне положення - вдих. Темп – повільний. 6-8 разів
7. «Силачі»
Вихідне положення – стійка ноги нарізно. Зігнути руки в сторони, до плечей, пальці в кулаки , прогнутися – вдих. Розслабити м'язи, повернутися у вихідне положення - видих. Темп повільний. 3-4 рази
8. «Присісти-встати»
Вихідне положення – основна стійка. Присід, руки вперед – видих. Повернутися у вихідне положення - вдих. 4-5 разів
9. «Рибка»
Вихідне положення – лежачи на животі, руки зігнуті в ліктях. Розгинаючи руки. Повернутися – вдих. Повернутися у вихідне положення – видих. Темп повільний. 3-4 рази
10. «Великі птахи летять»
Вихідне положення – стійка, ноги нарізно, руки в сторони , голову вниз. Руки через сторони вгору, голову назад – вдих. Повернутися у вихідне положення – видих. Темп повільний. 6 разів
11. «Пружинка»
Вихідне положення – основна стійка. Присісти, доторкнутися пальцями підлоги – видих. Повернутися у вихідне положення - вдих. 4-5 разів
Навігація
- Головна
- Наша школа
- Наші вчителі
- Фотоальбом
- Прозорість
- Контакти
- Пошта
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Дистанційна форма навчання
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- новини 2021-2022
- Дистанційне навчання 2021-2022
Новини
Контакти
Адреса:
Тел.:
Email: